zaterdag 16 april 2016

Na een lange, lange tijd.....


..... wel 2 jaar!.... pakte ik het quilten van deze Jellyroll quilt weer 






eens op! 
Waarom het twee jaar stil lag? Ik rekende al eens eerder uit ( kijk maar eens HIER ) dat er nog zeker 100 uur gequilt moest worden aan dit project. Dat zag ik niet zitten dus wilde met de naaimachine verder gaan. Maar dat is toch ook wel weer een "hobbel"en dus lag het, zonder dat ik een steek ( niet mét maar ook niet zonder naaimachine) verder ging twee jaar stil.





Maar toen besloot ik toch de draad weer op te pakken en gewoon op de oude voet weer verder te gaan. En wat is het toch een heerlijk werkje! En van de 100 uur zijn er zó weer 2,5 uur om!
En zo zie je maar : altijd achterom kijken is niet goed maar soms moet je ook gewoon niet té ver vooruit kijken...





Hier de quilt in een ring op standaard die ik nu overigens niet meer gebruik voor dit project.

6 opmerkingen:

  1. Gewoon blik op oneindig(nou ja je quilt)en doorgaan met doorpitten.
    Vind het wel een ontspannend werkje al willen mijn handen niet altijd meewerken.
    Goed weekend en succes
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een ontspannen werkje, maar je moet niet te veel er om heen hebben.
    Dan blijft het liggen is mijn ervaring...........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt altijd mog de lange lijnen in the ditch machinaal doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kunt altijd mog de lange lijnen in the ditch machinaal doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Piep heerlijk toch.. En je hebt de tijd.. Je moet er vooral van genieten.. Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gewoon met de hand quilten met een mooi praatprogramma op tv of radio dab vliegt de tijd en de quiltsteekjes ook !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...