maandag 18 april 2016

Tentoonstelling Ans Markus in de Fundatie in Zwolle


Op mijn vrije dag, de afgelopen week bezocht ik museum de Fundatie, speciaal


bevrijding voorspeld, 1985


voor de tentoonstelling van Ans Markus "Als ik jou was...."



Zelfportret


Prachtige portretten waarbij, als ik de ogen zag, steeds moest denken aan de uitdrukking "ogen zijn de spiegels van de ziel"....






Veel maskers en windsels maar daarom niet minder indringend....



Hommage aan Cristian Dior 2010-2015


Ode aan bekende couturiers....


Mijn moeders handen 2004-2005


En een mooie reeks over oud worden en sterven....



Job Cohen


Ook diverse voor iedereen bekende Nederlanders heeft ze treffend vast gelegd....



Herman van Veen

En een reeks schilderen over pijn en verdriet waar dit er één van is:





Ik heb nog veel meer foto's gemaakt maar die zal ik een andere keer delen in een blogje....

1 opmerking:

  1. Mooi Annemieke en dank je wel voor het meegenieten.Ben benieuwd naar de andere foto's.
    Gezellige avond
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...