zaterdag 7 mei 2016

Op dreef....


Inmiddels heb ik ( letterlijk) de draad weer opgepakt en na een periode van bijna 





2 jaar niet doorpitten, heb ik de smaak nu weer te pakken. Zo regelmatig probeer ik een blokje te doen. Voor het bovenstaande blokje heb ik altijd een beetje koudwatervrees maar ook deze moet gemaakt worden voor ik weer verder kan! 





Tenslotte werk je van binnen uit naar buiten en wel aansluitend, dus je kunt niet zomaar blokken overslaan. Maar ook deze klus weer gedaan en voorlopig weer verder met de eenvoudiger blokken.





Het voordeel van mooi weer is niet alleen lekker buiten quilten maar ook je quilt lekker op het terras te kunnen leggen om makkelijk overzicht foto's te kunnen maken!






Hier nog een foto iets dichterbij genomen.

1 opmerking:

  1. Succes-ziet er mooi uit en vergeet niet te genieten buiten.
    Zonnige zondag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...