dinsdag 13 september 2016

En weer verder....


Na het bijna helemaal uithalen van de poncho die ik voor mijzelf aan het haken ben




( al bijna 1,5 bol opgehaakt en dan uithalen tot de eerste 4 toer) omdat er een fout in zat ben ik nu weer flink op dreef. Inmiddels zijn de eerste twee bollen op en heb ik de derde bol aangehecht!






Nog maar een centimeter of 10 en dan moet ie klaar zijn!






Maar het zal je niet verbazen dat ik tegenwoordig keurig ná elke toer alle steken en kluster stokjes controleer en na tel zodat de linkerkant precies gelijk is aan de rechterkant.

Want je kent het spreekwoord van de ezel hè??


Het aanhechten van een nieuwe draad ging heel makkelijk en is te zien in een filmpje dat ik al eerder liet zien: klik HIER

1 opmerking:

  1. Das ist ein schöner Poncho! Bald wirst Du ihn wieder brauchen.
    LG
    KATRIN W.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...