maandag 19 december 2016

Steeds meer lengte....

Twee weken deed ik geen steek aan mijn sok....


SOK OP ZIJN KOP...


er zat een fout in maar snapte niet goed wat er fout was laat staan dat ik het kon voorkomen...
En 1,5 cm in het rond helemaal terug steken ( pennen er pardoes uittrekken durfde ik al helemaal niet!) is ook geen fijn klusje en de moed was me al in de schoenen sokken gezakt....

Maar gelukkig legde Geertje bij Stich and Bitch precies uit wát er fout was  en bood bovendien aan om het uit te halen en d steken er weer goed op te zetten.



Ik moet zeggen dat ik vaak tijdens het breien van deze sok puur deed wat het patroon opgaf maar niet erg snapte wat ik deed, laat staan dat het vanzelf ging...

Maar naar mate de eerste sok vordert dat het steeds een beetje beter.
Nog even een poosje simpel in het rond breien en dan de finale: de teen!





En na lang zoeken vond ik deze puntbeschermers( breistoppers), ze zijn van het merk prym en in 2 maten verkrijgbaar. Nu kan ik alle naalden veilig meenemen zonder dat zijn tas kapot gaat.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...