maandag 23 januari 2017

Historische boeken...


lees ik graag!



En deze kwam toevallig op mijn pad!

Sinds kort ben ik aangemeld op HEBBAN een boekensite voor leeswurmen.

Hier vind ik allerlei informatie over nieuw uit te komen boeken, recensies en achtergrond informatie.
Ook hadden ze een leuke uitdaging: de ( landen) challange 2017.

En omdat ik op de site rondneusde kwam ik de boekenclubs tegen. Waar je "lid van word"gedurende
de periode dat je gezamenlijk het boek leest. Mits gekozen voor de leesclub en mij  viel toevallig die eer te beurt. Een paar weken in dit geval van het boek van Jolien Janzing. Voor mij de eerste kennismaking met deze schrijfster die in dit geval verhaalt over Audrey Heburn en Anne Frank. De delen dat ze in hetzelfde jaar geboren zijn, in 1929 en de oorlog in Nederland doorbrachten. Het is zeker een jaar geleden dat ik een echt boek in handen had omdat ik eerst mijn e reader en later vooral de luisterboeken gebruik.

Maar tot nu toe is het een mooi boek!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...