zaterdag 11 februari 2017

Op de handwerkbeurs in Zwolle....

...kwam ik natuurlijk bekenden tegen: Manon, Lon en Jenny leuk jullie weer te zien!

                                   


Maar ook had ik veel op mijn verlanglijstje staan!
Al jaren zie ik leuke vingerhoedjesquilts langs komen en dat wil ik ook graag gaan maken.





Dus kocht ik op de stand van HOBBY TIME uit Zeewolde deze stempels en compleet gemaakt met plexiglas plaatjes, voor het grootste plaatje én extra blokje om het prettiger te kunnen vasthouden, stempelkussens in twee verschillende kleuren.  Nu kan ik aan de gang.


En kocht ik de laatste jaren op de beurs voornamelijk garen omdat het haken de plaats van het quilten een beetje verdrong: nu was het weer tijd voor quilt materialen. Want het quilten begon ik wel te missen en dan vooral een makkelijk klusje voor op de bank of voor op de pauzes tijdens het werk. En daar leent zich dit prima voor.

Zo kocht ik ook veel stofjes en fiberfill. Maar daar zal ik morgen een foto van plaatsen...

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...