maandag 6 maart 2017

Knalrood....

ja mooi knalrood!




Maar ook iets minder knalrood, wat minder fel, wat donkerder, mét printje, zonder printje, 
dat zijn alle stofjes die ik kan gebruik voor mijn vingerhoedjesquilt.

En hoewel ik wel ideeën heb, staat mijn plan nog niet op papier, maar zet ik gewoon de vingerhoedjes aan elkaar. In zowel de mini als de grotere versie. 





Erg leuk om te doen!
Vaste prik op zondagavond: stempelen, knippen en de volgorde bepalen.





Alle vingerhoedjes gaan keurig op volgorde met een mini schaartje, een klosje quiltgaren, twee spelden en een naald in een klein doosje en gaat mee naar het werk.

In de drie pauze's op t werk drink ik mijn kopje thee en werk gestaag aan de hoedjes.
Heerlijk! En bovendien.... aan het eind van de week heb ik flink wat gedaan.

Het nuttige met het aangename verenigen heet dat geloof ik....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...