zaterdag 18 maart 2017

Rood en wit...


zijn mijn vingerhoedjes die ik maak met heel veel verschillende lapjes!



Van de maxi variant heb ik 5 rijen klaar en er komen steeds meer verschillende stofjes in voor want er komen steeds meer lapjes bij.





Een close up...





van de mini variant heb ik 4 rijen af van 13 hoedjes breed.





op de zondagavond stempel, knip en selecteer de lapjes.
In een klein bakje gaan ze vervolgens mee naar t werk. Aan het eind van de week heb ik in de pauzes gewerkt aan twee nieuwe rijen die dan klaar zijn. Mooi meegenomen toch???

2 opmerkingen:

  1. Leuk hoor !
    Tijd geleden dat ik gereageerd heb bij je ...
    Ik zie bekende lapjes en ook onbekende ...
    Gebruik je alleen deze heldere rode tint lapjes ?
    ( ik gebruik bv donker, licht, fel, antiek , etc )
    Als je het leuk vind om te ruilen dan kun je een mailtje sturen :o)
    ( lijkt mij wel leuk (o)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de zekerheid heb ik gekeken... t lijkt dat ik je niet meer volgde (?) ben je nu dus (weer) gaan volgen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...