zaterdag 27 mei 2017

Helft van de challenge gehaald...20 boeken gelezen

En wel de boeken challenge die ik aanging via boekensite Hebban!


                                                   


Ik wilde er dit jaar veertig lezen en was rond 20 mei al op de helft.
En dat terwijl ik er vorig jaar maar 15 of zo las in een heel jaar....

Meer vrije tijd? Lang ziek geweest??
Nee hoor, niets van dat al!

Lekker boeken luisteren is voor mij de oplossing: mijn mobieltje in de broekzak, oortjes in en luisteren maar! In de auto, tijdens het lopen naar t werk, soms tijdens een heel eenvoudig klusje op het werk al ik alleen sta. Tijdens het koken, was opvouwen, quilten, haken enz.





Het liefst thrillers maar ook historische romans en soms een komische noot na een "zwaar"oorlogsboek. Kortom van alles wat!





Op naar de volgende 20...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...