dinsdag 11 juli 2017

D'r in en d'r uit....

 Zie je dat rode blokje helemaal rechts onderin??





het was mij een doorn in het oog dat de het blokje te weinig verschil had in licht en donker.  Te weinig contrast en daarom moeilijk inpasbaar in het geheel. Dus liet ik het maar in een hoekje zitten in de hoop dat het het minst opviel...




Tot ik opeens bedacht dat ik het ook weg kon laten! En gewoon met twee nieuwe lapjes zoals hierboven wél een nieuw contrastrijk blokje kon maken! En het oude blokje? Dat smokkel ik wel een paar keer in de rand om de quilt heen of een enkele keer toch stiekem in een enkel blok. Minimaal gebruikt zal het wel niet zo opvallen en storen. 




Dit is de originele versie van de quilt zoals ie in bezit is van het Quiltersgilde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...