vrijdag 14 juli 2017

Van onderuit de stapel...

Afgelopen week hadden we weer een avondje "Stich and bitch"




de haak- en breigroep uit Kraggenburg. Maarrrrr ik had niets te haken of te breien. Daarom maar eens kijken wat ik wel te doen had. En zo kwam dit varia hex plan weer eens op tafel. Onderuit de stapel, weggestopt in een kast. Toch wel weer leuk als ik het zie en er mee bezig ben. Maar een supergrote quilt dat gaat het toch niet worden denk ik. Het  zoveelste gestrande plan. Dan maar het idee aanpassen en het toch afmaken. Ik denk dat het een kleiner quiltje gaat worden.


Ik zette 4 hexagons aan elkaar en nog twee te gaan.
En dan maar eens bedenken hoe het verder moet.



Aan de buitenkant zoute sikjes om er een grotere hexagon van te maken?
Zó appliceren op een ondergrond?
Toch er nog meer variahexagons maken? 

Ik denk er nog even over na!

En had ik helemaal niets te haken?
Ik was toch met een CAL deken 2016 ( van Scheepjes) bezig?
Jazeker! Maar het derde blok is zó lastig voor mij dat ik nog steeds met het eerste van de vier blokjes bezig ben. En sterker nog, ik kan het nog steeds niet zonder de hulpvideo maken. En dat is een beetje onpraktisch om te doen als je met een groep dames bij elkaar bent. Dan moet er gewerkt én gepraat worden. Dus geen lastig werje... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...