dinsdag 1 augustus 2017

Last dance on the beach....

Het was al weer even geleden dat ik langs de kustlijn danste....





Niet omdat ik geen zin had om te haken maar het CAL project uit 2016,  Last dance on the beach, waar ik pas dit jaar aan begon lag stil omdat ik week 3 maar niet onder de knie kreeg. Het lukte wel, zo is het niet, maar alleen mét de instructievideo op de laptop voor mij op de knieën.  Waar ik meestal wel na een paar toer het patroon snap en dan zonder video of beschrijving verder kan bleef het voor mij nu zonder dat allemaal abacadabra. Met als gevolg dat ik het niet meenam naar het werk, niet mee kon nemen naar Stich and Bitch en ook nauwelijks in het weekend er mee aan de gang kon omdat het nou niet bepaald gezellig is om zo te werken.





Tot ik besloot dat dit mij maar niet langer op moest houden en ik dus week 3 na 1 lapje liet voor wat het was en verder ging met die ( veel leukere!) week 4!

En ja hoor, deze had ik zó door.
Ik nam het weer mee naar het werk en babbelde, haakte en keek TV gelijktijdig op de vrijdag avond.
Dus in no time weer 2 van de 4 lapjes af...





Een kleine concessie deed ik wel: ik ging omwille van de kleur even vreemd met het Scheepjes project en koos van Phildar de Charly. Ook 100% acryl, óók dezelfde dikte van haaknaald maar wel de kleur waarvoor ik bij de Colour Crafter niet kon slagen. En deze deken maak ik niet voor mijzelf en liet de "opdrachtgeefster" de kleuren kiezen. Maar ik ben er zeer tevreden mee!


HIER schreef ik al eerder over deze CAL en kun je de andere kleuren zien en de reden lezen waarom ik ( zo laat) aan dit project begon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...