maandag 28 augustus 2017

Nieuwe stofjes en quilts in favoriete kleurencombi....

Hoewel ik de laatste maanden best weer veel stof heb gekocht,




( na een paar jaar meer haken en wol kopen) greep ik toch mis ( echt waar!) op de witte stofjes met een zwart kriebeltje er in). Met name bij mijn vingerhoedjes quilt. Zeker ook omdat ik het niet leuk vind als de zelfde stofjes dicht bij elkaar zitten, en dus moest er weer wat bij. Ook bij de zwart en in mindere mate bij het rood liet de variatie soms wat te wensen over. 





Dus kocht ik bij QUILTSHOP ONLINE die niet alleen een webshop heeft maar ook een fysieke winkel in Gieten heeft ( en waar ik vorige week een cursus had) weer een beetje voorraad erbij!

Overigens kwam ik daar binnen en wist gelijk dat ik hier zou slagen!
Want naast een liefhebber van de kleurencombinatie ( zwart/ wit/ rood) hou ik ook van felle kleurtjes in het algemeen. En die heeft Marlies volop!

Eerder maakte ik al deze quilts in de bovengenoemde combinatie:



Deze hing het afgelopen jaar op de miniatuurquilttentoonstelling in Dalfsen...




En deze quilt hangt in mijn woonkamer....


Ook voor de volgende miniatuurquilttentoonstelling ( 2018 in Apeldoorn) heb ik weer plannen met dezelfde kleurcombinatie. Gewoon omdat ik het mooi vind en steeds meer ideeën er mee heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...