zondag 17 september 2017

Vakantieboeken....

Ik kan mij altijd erg verheugen op het lezen in de vakantie.





Hoewel ik dankzij Storytel op mijn mobieltje veel meer lees dan vorig jaar en dus niet zoals veel mensen, in de vakantie eindelijk aan lezen toe kom, gaan niet alleen mijn telefoon( met storytel)  maar ook mijn goed gevulde eraeder mee!

Dit jaar staan er veel thrillers op het programma. Allemaal boeken uit een reeks. Ik vind het leuk dat niet alleen in één boek maar ook in de volgende delen een rode draad loopt en de karakters zich ontwikkelen. Van Camilla Läckberg staat haar laatste , deel tien van de Erika Falk en Patrick Hedstrom reeks op het lijstje. Nu nog maar één deel te gaan: de steenhouwer. Niet beschikbaar op storytel en nog maar nèt op mijn ereader staat hij hierna gepland. 




 Van twee van deze boeken was het mijn eerste kennismaking met deze auteurs. Van Isa Maron las ik eerder deel één : Galgenveld. Dit boek, IJskoud is deel twee van de vierdelige reeks de Noordzeemoorden.




Springvloed, deel 1 van de boeken van Cilla en Rolf Börjlind, was zeer spannend en een leuke kennismaking met hoofdpersonen Olivia Rönning en Tom Stilton. Ik verheug mij al op deel twee: de derde stem!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...